The Devil You Run With - kommentárral

2012.11.13. 18:49 - Man vs Music

Kovács: Ez az egyetlen dal, amiben van olyan téma, ami eredetileg nem a Superbuttnak készült. A Devil intróját egy Watch My Dying-demóból mentettem át meglehetősen átdolgozva, de mivel nekik anno meg sem lett mutatva, tiszta a lelkiismeretem. A dalban a Haunted és a Morbid Angel világát szerettem volna ötvözni, ez számos vélemény alapján sikerült is. A szólóban egyszerre idéződik meg Trey Azagthoth és Erik Rutan játéka, inkább kevesebb, mint több sikerrel, sajnos nem volt elég pénzem a gyakorlásra. A vokálokat és a hörgést ebben a számban kizárólag Fellegi intézte, ugyanis én egy családi vacsoráról érkeztem a stúdióba kissé kapatosan, és szégyenszemre elaludtam a fotelban.

Vörös: Ádi meg közben halálra szívatott vele, hogy a refrén előtti felvezetés sorait (azt, hogy To die for nothing, cuts through the bone... stb.) ne egyre kezdjem, ahogy érezném, hanem háromra, hétre, huszonkilencre, akárhányra, mert úgy érdekesebb. Az a szörnyű, hogy igaza lett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://musicformagyaranimals.blog.hu/api/trackback/id/tr224905613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása