Evil Blues - kommentárral

2012.11.13. 18:39 - Man vs Music

Kovács: Ennek a dalnak is Tomika hozta az alapját, amit aztán Fellegivel közösen jól elrontottunk, beletéve egy At The Gates-es intrót és egy gorefestes középrészt. Végig 6/8-ban van, ezért is lett a címe Evil Blues. Eredetileg volt benne ritmusváltás, de úgy nagyon nem állt össze a kép, így kényszerűségből meggyőztük magunkat, hogy a kevesebb néha több, azóta is ezzel nyugtatgatjuk a lelkiismeretünket. A szólóban Michael Amott szellemét próbáltam megidézni, a wah-pedál végülis hasonlít.

Vörös: A „look how the half eyed is leading the blind” sort sikerült elsőre úgy felénekelnem, mintha egy északír pap prédikációja lenne (de emlékeztetett John Cleese Monty Python-os magyar turistás jelenetének intonációjára is), úgyhogy szegény Szabikát másnap az éjszaka közepén rángattam ki az ágyból, hogy ezt még cseréljük ki. Aztán rájöttem, hogy a half eyed valójában eleve is hülyeség, mert a félszemű, amit mondani akartam, valószínűleg inkább one eyed lenne korrektül angolul, de akkor már inkább hagytam, és ha valaki megkérdezné, majd azt mondom, hogy ez költészet és kuss.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://musicformagyaranimals.blog.hu/api/trackback/id/tr824905581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása